Retourneren

“Voelt het toch niet als jouw sieraad? Dan maken we samen ruimte voor iets beters.”

Retourneren

We begrijpen dat een bestelling soms toch niet helemaal bij je past. Bij Manato behandelen we retouren met evenveel zorg als jouw aankoop. Of het nu gaat om een armband of een ander spiritueel product: we staan open voor jouw gevoel, zolang je binnen de retourtermijn blijft.

Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over retourneren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt het recht om binnen 30 dagen na ontvangst je bestelling te retourneren. Dat geldt voor vrijwel alle standaardproducten, mits ongedragen en in originele staat

Er zijn uitzonderingen zoals bijvoorbeeld een aangestoken kaars kan niet geretourneerd worden.

Hoe meld ik mijn retour aan?

Stuur een e-mail naar info@manato.nl met je bestelnummer, reden van retour (niet verplicht). Wij sturen je dan het retouradres en verdere instructies.

Je mag ook het retourformulier wat bij je bestelling zat invullen en het pakketje retour sturen naar het adres op de retourbon.

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

Het aangekochte product moet ongedragen, ongebruikt en in originele verpakking zijn. Beschadigde retourzendingen kunnen wij helaas niet vergoeden.

Heb je een gift gekregen bij je bestelling? Dan dien je deze ook mee terug te sturen anders wordt deze in mindering gebracht op het terug te betalen aankoopbedrag.

Zijn er producten die ik niet kan retourneren?

Ja, maatwerkproducten (zoals persoonlijke maat-aanvragen of unieke samenstellingen) kunnen helaas niet worden geretourneerd, tenzij er sprake is van een fout of defect. Indien dit het geval is zal de retour als garantie worden verwerkt.

Ook een kaars die aangestoken is geweest mag niet retour worden gestuurd.

Moet ik de retourzending zelf betalen?

Ja, de kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. Wij adviseren om het pakket met track & trace te verzenden voor jouw en onze zekerheid.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw retourzending storten wij het aankoopbedrag terug via de oorspronkelijke betaalmethode.

Mijn product is beschadigd of niet compleet aangekomen, wat nu?

Neem binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op. We zoeken samen naar een passende oplossing, zoals een vervangend product of volledige terugbetaling

Tot slot

“Een retour hoeft geen eindpunt te zijn. We staan naast je, ook als je besluit iets terug te sturen. Twijfel je of jouw retour voldoet aan de voorwaarden? Neem gerust contact op – we denken graag met je mee.”

Heb je nog vragen? Bekijk dan ook:

Of neem gerust contact op — we helpen je met liefde verder.

Contact met Manato

Antwoord niet gevonden? We helpen je graag snel verder

Telefonisch contact

We werken met aandacht en focus— daarom zijn we niet altijd direct telefonisch bereikbaar. Laat gerust een voicemail achter, dan bellen we je met liefde terug.